Followers

berminat klik sahaja

get this widget here

Friday, February 26, 2010

salam maulidur rasul semua...

salam semua, hujung minggu yang agak sibuk bagi saya kerana bermacam-macam perancangan dan kerja yang perlu di lakukan sepajang hujung minggu ini.

Tetapi saya ada berita baik untuk anda semua , dimana one drop perfume telah melancarkan pembungkusan terkini yang lebih menarik dan kemas serta bermagnet. kandungan minyak wnagi juga telah ditingkat kepada 3ml sebotol tetapi harga masih lagi sama. saya akan serta kan gambar terbaru nanti.

Untuk pengetahuan semua , kiraan stok terkini untuk one drop sebelum saya buat tempahan baru adalah seperti berikut :-

Normal set for men - Black - rm40.00 - satu set
Mini set for men - Dude - rm25.00 - 2 set
Mini set for women - Chic -rm25.00 - 2 set
Mini set green for women -rm25.00 - 2 set
Mini set celebriti pink for women - rm27.00 - 1 set

satu lagi berita baik untuk ibu bapa atau sahabat andai yang ada anak atau adik atau anak sedara yang akan mengambil UPSR , saya akan memberikan tip-tip dan soalan-soalan latih tubi dari masa ke semasa terutama untuk subjek matematik. Jangan ketinggalan yer...tungguuuu akan datang dalam sedikit masa lagi.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...