Followers

berminat klik sahaja

get this widget here

Monday, May 16, 2011

novel terpakai -seindah dafodil


seindah dafodil karya umi kalthum
harga rm10.00
muka surat: 346

Synopsis: Insyirah melanjutkan pelajaran ke luar negara dan mengambil jurusan perubatan di sana. Berjauhan dengan keluarga serta sanak saudara tidak menghalang Insyirah merealisasikan impiannya menjadi doktor. Dia begitu menjaga adab-adab ketimuran termasuk cara pergaulan walaupun tinggal di luar negara. Agama menjadi pegangan utama sepanjang hidup di perantauan. Rakan serumah dan teman sekuliah menceriakan lagi kehidupannya walaupun menghadapi perlbagai kesukaran. Namun, percintaan sejatinya dengan Ilham Budi mendapat tentangan hanya kerana jejaka itu bukan keturunan Syed.

sumber:- dari blog penulis

Seindah Dafodil...Terpilih untuk Pembelian 2009 KPM
Alhamdulillah...Segala puji bagi Allah kerana mengizinkan buku keempat hasil penulisan saya iaitu Seindah Dafodil terpilih sebagai Pembelian 2009 oleh Kementerian Pelajaran Malaysia (KPM).

Berita menggembirakan ini telah saya perolehi di sini.

Terima kasih juga kepada para pembaca kerana sudi membaca karya saya. Ibu ayah boleh menjadikan buku ini sebagai bahan bacaan dan hadiah berupa nasihat secara tidak langsung kepada anak-anak mereka.

Semoga pelajar-pelajar sekolah yang masih remaja mendapat sedikit sebanyak mesej dan pengajaran yang ingin saya sampaikan serta kongsikan, terutama sekali adab-adab dan tatacara memelihara jatidiri bagi mereka yang mencari ilmu di negara asing...Amin.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...